20 Ağustos 2014 Çarşamba

Yarım Bıraktığım 2 Hint dizisi Rang Rasiya /Beinteha

RANG RASİYA
Iss Pyar Naam Doon dizisinden sonra Sanaya İraniye bayıldığımı itiraf etmekistiyorum. belki dizinin ruhundan belki oynadığı Kushı  karakterinden midir bilmiyorum. Dizi bitince Rang Rasiya adlı dizide Ashish Saharma ile birlikte rol aldığını du8yunca hemen Rang rasiya adlı dizide buldum kendimi.
İlk bölümler süper gidiyordu. 
Küçük bir sınır köyünde yaşayan Parvati 'nin annesini  babasını sınır kuvvetleri ile girilen çatışmada öldürülmüştür.  Köy bu ve benzeri olaylar yüzünden Sınır kuvvetlerine karşı hep bir kin ve nefretle doludur. 
Parvati Neşeli, akıllı, Hayat sevinci olan köyünü çok seven mutlu mesut teyzesiyle yaşan bir genç kızdır. 
Köyde bir adet vardır. Her yıl bir kız seçilir ve sınırdan gelen düğün alayının bir evladı ile evlenir ve köyden ayrılırdı. Bu anlaşmayı Köylerinin büyüğü yada kendini Ağa gibi tanıtan  Tejavat yapmaktadır. Tejavat bu köye çok iyilik etmiş onlara kol kanat germiştir. 


O yıl ki seçimde evlenme hakkı Parvatiye sunulur. Aslında iş hiç de öyle günlük gülistanlık değildir. Sınır Köyden gelen kafile düğün için değil kaçakçılık için her yıl gelmekte, düğün de onun bir kamufulajı olmaktadır.  Oraya giden gelinlerin akıbeti ise bilinememektedir. Bu olayı tabii ki de köylüler bilmez. Köylüler evlatlarını bu sınırdan gönderip rahat yaşama ulaştığını, ailesi, yuvası olduğunu zanneder. 
Kızlar Büyük bir ihtimal oralardaki genel evlerde çalıştırılmaktadır. 
İş böyle iken Sınır karakoluna  Rudra adlı güvenlik gücü gönderilir. Rudra annesi tarafından terk edilmiş ve babası tarafından zar zor yetiştirilmiş, duygusuz ve kadınlara hiç bir şekilde güvenmeden büyümüştür. 
Rudra Parvatiyi O yılki düğünden Kurtarır ve kaçakçılığı önler. Tejavata da savaş açar. Ama Tejavatı ellerinden kaçırırlar. Tejavat zarar verecek diye de Parvatiyi Rudra koruma altına alır. 



Ama parvati olanı biteni anlamamakta ve Tejavatı Savunmaktadır. İş böyle iken yavaş yavaş aralarında birşeyler olmaya başlar. 
Aslında Konu çok iyiydi. herşey çok iyiydi. Yalnız Artık dizi sadece Bir köşkte bir oyana bir buyana gitmekten başka birşey yapmayan hatta aralarındaki Aşkı bile doğru düzgün yaşayamayan Rudya ve Parvati arasına sıkışıp kaldı. Kötüleirn kötüsü kötülük kraliçesi yenge bile kötülük yapmıyor yahuu! Önemli romantik sahnelerde de çalan müzikler kesilince hiç bir şey anlaşılamadı maalesef. Belli bir bölümden sonra da artık  bırakmak zorunda kaldım. Sanaya bence  bu diziden ayrılıp daha iyi prodüksiyonlarda çalışmalı. Duyduğum dedikodulara göre de sanırım ayrılacakmış ama dedikodu tabii. İzlerim derseniz, Sanaya candır kandır kurtarır diziyi, Banane Banane  derseniz buyrun :)

BEINTEHA

Müslüman dizisi. Bu hintlilerdeki Müslümanlığı anlamış değilim. Müslümanlığı çok hafif yaşıyorlar. Güya dinlerine çok bağlılar ama başları açık, göbekleri açık anlamadım gitti. Namazlarında niyazlarındalar ama garip yaşıyorlar. Ya da dizide öyle yansıtılıyor şimdi bir iki dizi izleyip ahkam kesmiş gibi oldum ama...
Maalesef bu diziyi de yarım bırakmış bulunmaktayım. 
Bu dizide Bir konağa sıkışıp kalmış dizilerden. 
Aliya ve Zain Kardeş çocukları olmakta ve zorla bir yanlış anlaşılma sonucu evlendirilmişlerdir. Aliya'nın dayısı Zainin babası Abdullah Aliyayı çok sevmekte ve onu gözetip korumaktadır. Ama evde işler hiç iyi gitmemektedir. Zainin abisisnin iki hanımı, kaynana(düşmanıma vermesin) hepsi birden Aliyanın üstüne gitmekte ve onu zor duruma düşürmektedirler. Bir zaman sonra Aliya ve Zain birbirlerine aşık olurlar ama ne zaman sıkıntı bastı yahuuu :)))  Sıkıldığım bir dizi daha maalesef bunu da belli bir bölümden sonra izleyemedim.  
Tabii zevk ve de renk meselesi ben yürütemedim...
Tavsiye edebileceğiniz bir dizi varsa açığım.
tugbatugba

5 yorum :

Adsız dedi ki...

zevk ve renk meselesi tabi aslında bende rangrasiyaya sanaya irani hastalığı ile başlamıştım konu çok farklı ve güzeldi bizim ülkede çaldı tabi hemen benzerini :D ben rangrasiyayı sevmiştim aslında paro ve rudranın aşkı çok tutkulu gelmişti hissettiriyodu yani seyirciye. rudranın o paroya bakışları paronun nazik kibar ev kızı havaaları güzeldi zaten iki oyuncuda gayet iyiydi ama sonradan senaryoun çok değişeceğini spoiler vermiym rastgele bi yorumda görünce çok üzüldüm o yüzden çoluğa çocuğa karıştıkları yerden sonrasını izleyemedim benim için mutlu son orasıydı bitmişti :) beintehaayı bende yarım bıraktım çünkü artık aliyanın başına gelenler kötü kaynanada beni çok sıkmıştı devam edememiştim herkesinde çok beğendiğini bilince sorun bende sandım ama benden biri daha olduğunu görmek güzel :D

Adsız dedi ki...

Geet Sabse Parayi dizisini tavsiye ederim çok güzel pişman olmayacaksınız

Adsız dedi ki...

Bence Beintehaa'yı kesinlikle izle ilk başlarda bende sinir oldum ama sonra action üstüne action ve çok güzel. Pişman olursun :)

Adsız dedi ki...

ben düşüncelerinizin bazılarına katılmıyorum paro ve rudra nın aşkı tamamen olgan üstüydu prodıksıyon zayıf olsada oyunculukları ve hikaye dört dörtlüktü gunlerce etkisinden çıkamadım gercek aşk böyle bişey kalbin yerinden cıkacak gibi her an duracak gibi onsuz olamamak korumak kollamak en yakının oyken yanına sokulamamak korkmak aşk dokunmak degildir bunu çok iyi anlatsalar da sonradan berbat oldu senarıstler sayesınde ama olsun izlemeye deger tekrar tekrar bile izlenir aşk ölmez insan her zaman eksiktir taki aşık olana dek

Cicamelo dedi ki...

Beintehaa dakikalarca ağladım bir dizi dir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...