21 Ağustos 2014 Perşembe

Divergent - Uyumsuz 2014

Divergent aslında bir kitap uyarlamasıymış. Bende filmi izledikten sonra öğrendim. Filmi bulmam da tamamiyle İmdb puanlarına göz gezdirirken gözüme çarpmasıyla oldu. İmdb puanı 7 olunca filme bir bakmak istedim ve hayran kaldım. En kısa zamanda serinin kitaplarını mutlaka okuyacağım. (okuyan varsa birşeyler desin )













   Yapılan büyük şavaştan sonra bir grup topluluk chicagoyu çitlerle çevirip mutlu mesut yaşamak için toplumlarını 5 ayrı fraksiyolara ayırmışlardır. Bu fraksiyonlara insanların katılımı iki kısımda oluyor 16 yaşına gelmiş genç bir teste tabii tutuluyor ve fraksiyon uygunluğu belirleniyor. Diğeri ise yapılacak seronomide kişinim seçimin. Seçtiğin fraksiyonlada bir ömür boyu yaşamalı ve kesinlikle değiştirmemelisin diye de bir kurulları var. Tris maalesef ilk testi geçemiyor ve uyumsuz olduğu belirleniyor. Testi yapan kişi kesinlikle bu konuda kimseye bir şey dememesini tembihliyor. 



Uyumsuzlar bazı fraksiyonlarca tehlikeli bir varlık olarak görülüp öldürülüyor.Trisin bundan sonra hayatı çok büyük tehlikededir. Tabii ki uyumsuz oan tek Tris değildir.   Bundan sonrasını anlatmayayım. Ben filmi çok beğendim. Kitabını okumadan konuyu beğendiysem kitabı okuyunca ne olur diye de düşünmedim değil :)
Bilimkurgu, aksiyon seviyorsanız bu filmi kaçırmamanızı tavsiye ederim.
tugbatugba




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...