20 Eylül 2010 Pazartesi

24. HAFTA VE BİZ

*BU hafta 24. haftaya girmiş bulunuyoruz. kilo 58. yani 6 ayın son dönemindeyim. hafta sonumu ayrıntılı ultrasona girdik. çok şükür oğluşumda hiç bir eksiklik sağlığında hiç bir problem çıkmadı. girmeden evvel bayağı bir stres yapmıştım doğrusu.
*henüz daha oğluşuma hiç bir şey almadık. eskiden bebek olduğunda sedece bir çamaşır alınırmış hatta 'don' çocuk donansın diye :P. onuda almadık. 24. hafta dolunca artık başlayacağız ufak ufak sindiresindire. huu hatun anneler siz bilirsinzi nerelerden alşveriş yapalım...

*hafta sonu aldığım kitaplardan Alaycı kuşuna başlandı çok büyük heyecanla devam ediyor. gece heyecandan okudum okudum da anca uykum çok geldide öyle bıraktım. kitap okuyunca öyle oluyorum eğer taktıysam bitirene kadar okuyorum iş var diye uyku moduna geçmek durumunda kaldım.

*ayak bileğimdeki damarlar çok çıktı ve ağrı yapıyor sanırım örümcek variz diye hamilelikte ortaya çıkan bir hastalıkmış eve gelir gelmez ayağımı havaya kaldırıyorum. hamile hatunlar tecrübeliler anlatın bakem sizdde oldumu bu olay.

*hafta sonu doktor kontrolümüz var. şeker yüklemesine gireceğim. inşaallah. oğluşumun tekmeleri geçen haftadan beri çok belirgin bir şekilde belli oluyor. bu haftadan sonra oğluşum bilinçli tekmeler atacakmış bizi anlayabilecekmiş. heheh bende oğluşum annesini sonradan tanımasın diye manyak manyak konuşmalarımı şimdiden yapıyorum heheheh sonra çocuk dumura uğramasın :P

*bu gün yiğenim elif berra anaokuluna başladı.
* kuzen üniversiteye giresuna gitti. dedemlerin yanına. onu yolcu etmeye c.tesi günü kahvaltıdaydık annemlerle. akşamına da mehmetle geçtik doktordan sonra. Rabbim hayırlısı ile bitirmeyi nasip etsin.
* furkan hala geleceğine karar vermiş deel. ostropozda olduğunu düşünüyorum :P
* pazar günü erik elma karıştırılıp hoşav yapıldı. bahçeden gelen erikler yıkandı paklandı dondurucu için hazırlandı ama konmadı. üstüne bir bisküvili pasta yapıldı. sulu patates ve meyhane usulu bulgur pilavı da yapılıp yemek işi halloldu... ohh bu akşam yemek derdim yok ahanda yemeklerim hazır. tatlım bilem var yahuuu...

tugbatugba

10 yorum :

yesilerik dedi ki...

tugbacım masallah sıze bızde ekım ayında gırıcez ınsallah detaylı ultrasona oyle beklıyoruz ben cok kılo aldım ama sen gayet ıyısın anlasılan nasıl tutuyorsun bogazını bohuuu:((

Unknown dedi ki...

hEM HAMİLE HEMDE BAŞAŞKEHİRDEMİ OTURUYORSUNUZ YANLIŞ aNLAMAMIŞI MDİMİ?

tugbatugba dedi ki...

canım benim şööle oleyor hamilelik dönemini kilolu döneme geçiriyorsun sonra o kilolar seni 5 ay boyunca idare ediyro fekat 5. ayrından sonra aniden şişmeye başlıyorsun ayım bitmeden 2 kilo aldım düşün şiştim kıssss....

sevgiciğim evet hem hamileyim hemide başakşehirdeyim...

nehircce dedi ki...

Canım önce maşallah,sonra pek bir hamaratsın bakıyorum.Afiyet olsun bebişimize yarasın..öptüm

tugbatugba dedi ki...

nehircce öyleyim demi moral oldu bu vallahi kendimi çok tembel hissediyorum bu aralar...

Unknown dedi ki...

Bende her ikisi desem..

tugbatugba dedi ki...

heheheh süpermiş o zaman sevgiciğim :)

hülya dedi ki...

tuğba selam güzelim
ayrıntılı ultrason çok güzel ya. bize doktor renklı görüntüsünü cd de vermişti bizde cıvıttık iice görüntüyü dondurup dondurup sana benziyor bana benziyor deyip duruyoruz:)

tuğba hamilelikte varise çook dikkat etmek gerekiyor hatta varisçorabı bile veriyorlar ilerleyen zamanlarda doğuma kadar. magnezyum eksikliğinden dolayıda bacaklarda kramplar ağrılar olabiliyor sanırım. birde canım 6. ay 26. hafta bittiğinde bitiyor 6*4:24 te bitmiyormuş 6 ay benım doktorum ööle dedı ilk ayı 6 hafta olarak hesaplıyormussun benım doktorum ööle demişti. b
burara blogda mail adresın yok sanırım sana ulaşabileceğimiz. ay cook uzun yazdım yıne kal sağlıcakla...
hülya's....

tugbatugba dedi ki...

hülyacığım daha biz renklisini girmedik onun vakti varmış galiba netten araştırdığımıza göre bu hafta bu sefer rutin kontrolüm var o zaman soracağız.
magnezyumda alıyorum da işyerinde ayaklar kaç saat salık kalınca büyük bir ihtimal şişme yapıyor hoş ben çöp kutusu pc kasası felan neresi varsa vakit buldukça uzatıyorum ama tabii karşılamıyor demekki. akşamlarıda kolonya ile ovup yastıkla yükseltiyorum.kıs 6 bitmicekmi şimcik tuh beee bende ne gğel az kaldı bebişim gelcek diyodum :( canım ben sana mail adresimi vereyim tburuneren@gmail.com sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

Kızım ne alemsin ya sevgi dolu yazmış gözlerim doldu Allah'ım benim yüreğime de bu gücü düşerse keşke :) Bebeğin deli teyzesi benim ona göre oyarım bak :) Allah tamamına erdirsin minik annemiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...