16 Eylül 2010 Perşembe

HAFTA ORTASINDAN

Dün doktora gidildi gidilmişken üç bölüme birden gidildi. göz doktoru yuh ne olmuş senin gözlerin deyip sonra karnıma bakınca git doğur öyle gel dedi. hormnalar benim bünyemi fırtlatmış. sonra tsh ve t 4 hormonlarımla başım belada olan ben ilk önce doktorumla sonra dahileye doktorumla görüşüp tekrar test yapmaya karar verdik sonuçlar pek de kötü deeel sadece hamilelik hormonlarından düşşük ama ayda bir kontrol... bebişin bu hafta sonu sağlığıyla ilgili detaylı bilgiler alacağız çünkü nasipse inş. detaylı ultrasona giriyorummmm.. heyecan varmı var taabiki...

dün kitapçıyda uğrandı iki kitap alındı en kısa büyük bir zevkle ikisi de okunacak. biri Açlık oyunlarının son serisi daha önce bahsetmiştim. Alaycı kuş - Suzanne Colins. İkincisi konusu merak uyandıran Bir Gün - David Nicholls.

tugbatugba

6 yorum :

yesilerik dedi ki...

bızımde bırdahakı aya kısmetse detaylı ultrason hayırlı haberler alırız ınsallah canım

tugbatugba dedi ki...

inşaallah canım yaa

iffetin günlüğü dedi ki...

Allah sağlıkla bebeğine kavuştursun..Gözlerindeki problem troidle ilgili herhalde, geçmiş olsun canım..

tugbatugba dedi ki...

YOK BE ANACIM NE TROİDİ BÖLGELERİMİN HEPSİ AYRI TELDEN ÇALIYO...

Z.M. dedi ki...

unniler kraliçesi,senden bebiş notlarını okumak çok heyecan verici bişey doğrusu,ve bi parçada imrendim,inş. benimde ikinci bebek hikayelerimi okuruz en kısa zamanda,şu ayak iyileşsin hayırlıasıyla:)
öptüm cancığazım,bebeğine de selamlar..

tugbatugba dedi ki...

tamam en kısa zamanda bu ayak iyileşsin oğluşuma arkadaş gelsinnnnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...