13 Eylül 2010 Pazartesi

BİRKAÇ FİLM VE BİR KİTAP...


uzun zamandır rahat rahat kitap okuyamıyordum. geçen alışverişten gelirken kitapçıma uğrayıp istediğim bir kitabı almak istedim maalesef henüz gelmediğini öğrendim. sonra bu kitabı gördüm bir kaç ay önce bu kitabı okumak istemiş ama bir türlü fırsat bulup kitabı alamamıştım. iyi oldu bayramda da rahat rahat kitap okunur dedim. arefe günü başladım okumaya kız kalk temizlik yap demeyin ceyranlar kesildi yahuuu... kitabın konusu güzel kafa dinlemek için okunacak kitaplardan biri. öyle çok fazla düşünmeye felan gerek yok diyoprum ya kafa dinlemek için bir kitap diye. biraz fazla tutukuluydu fakat genel olarak güzeldi...


bayramda izlediğim filmlerden biri. çok falz begendiğim söylenemez...


Robın hood filmlerini sevmem hatta mehmete ay niye açtın bu yahuuu ben robın hodd tarzı filmleri hiç sevmem dedim. hatta mehmette onaylayıp ama Russel dedi eh dedim Russel senin ugruna izleyelim bakalım. ama film süpredi. demeden geçemeyeceğim...
Russel farkı da bu sanırım...



bu filmi kim beğenmediyse halt etmiş güzel bir ajan filmi işte. daha ne istiyonuz kadın oradan oraya atladı herkeşi oldurdü ayol... şimdi birde bu filmin karşılaştırıldığı filmi başlangıç filmini izlemek lazım...

herkese iyi haftalar..
ya birazcık daha tatil olsaydı daha iyiyidi ammaaa neyyyseeee...

NOt: bayram bana yaramadı tamı tamına bir kilo almışım hudubet gibi şiştim yahuu... bu arada oğluşumla bu hafta 23. haftamızdayız. büyüyoruz teyzeleri. bu hafta sonu ayrıntılı ultrasona gireceğiz.

tugbatugba

8 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

Tuğbaaa bebişi duymamıştım... kutlarım... demek oğlun olacak ha... sağlıkla gelsin dünyaya...
ben de izlediğim filmleri yazmıştım pişti olmuşuz:)
Sevgilerimle

sweetheartela dedi ki...

ahh ahh ne kadar uzun zamandır kitap almadım elime :(( ama filmleri izledim,tembel işi olarak :)) ajan salt filminin güzel olabileceğini hiç düşünmemiştim,ama hayret verici bir şekilde beğendim.Başlangıç ise tam beklediğim gibiydi :))

hülya dedi ki...

tuğba selam
insan bebiş beklerken bir tembel oluyorki sorma hiiiç bişi yapası gelmiyor içinden bayramda olsa seyranda olsa geniş geniş yatıoruz:) ayrıntılı ultrasona nereye gideceksin tuğba doktorun mutlaka tavsiye etmiştir ama ayrıntılının uzmanı perinatog. ben şişlide bi beye gitmiştim ilgili iyi bir doktordu saolsun. renkli görüyorsun ya çook güzelanlatılmaz yaşanır. sevgiler... hülya'S...

tugbatugba dedi ki...

laleablacığım evet oğluşum olacak ben bu aralar sessiz sedasız gezilerdeyim kendimi çok hatırlatmadım ondandır ablacığım...

esra nasıl kıs beklediğin gibiyd fiyaskomuydu yane:P

hülyacığım ben medıcına gidiyorum tüm kontrol ve testlerim orada yapılıyor. doktorum direk reçeteyi yazarken doktorunda adını yazmıştı perinatog doç. dok. ahmet gül kendisiyle ilk defa tanışacağız.

Stil Direktoru dedi ki...

İnan hiçbirini okumadım da izlemedimde. Yavrum nerede bu hatun diyordum hadi bakalım Allah sağlıkla kucağına almak ve bakmak için sabırla bereket versin. Öperim canım.

evcilik dedi ki...

çok güzel fikirler,robin hood u bende çok izlemek istiyorum ama henüz fırsat olmadı...
Bebişinle sana sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum...
sevgiler.

tugbatugba dedi ki...

bu dönemlerde sakin sakin geziyom blogları bacım takipteyim seni merak etmeee...

ecvcilik bence hiç ertelemeden izle çok güzel bir film...

Sezsel by Sezgi dedi ki...

İzlemedım ama sevmıyorum bu kadını yaw..
başalangıç iiçin harıka dıyorlar ama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...