24 Eylül 2010 Cuma

AH NE ÇABUK BİTTİİİ...



Hemen de bitti aslında yavaş yavaş okudum bitmesin diye ama hazin son işte bir anda bitiverdi kitap. harika kitap, harika kurgu, harika karakterler, herşey bitmiş derknen heyecan doruktayken yazarın el çabukluğu ile işleri harika toparlaması yani yazarın harika kalemi ve harika bir seri ve son 3. sü dün akşam ellerimden kaydı gitti. kitap okumanın en çirkin yanı en sevdiğim kitapların böyle hemen bitip gitmesi... azıcık daha yazsaydı ya yazar ben bir sene beklerdim gene suzanneee kısss yazsana gene şöyle güzel birşey...

Açlık oyunları serisini herkese tavsiye ederim.

sıradaki kitap Bir GÜn ondan sonrada şu dövmeli kızlara mı dadansam ne etsem...
ah ah katnis niye bittin beee....

4 yorum :

meleklerim ve ben dedi ki...

Ben de merak ettim kitabı şimdi Tuğbacım,en kısa zamanda okumalıyıııım.
Bir gün kitabına geçenlerde başladım ama başı biraz sıkıcı geldi bana acaba sonlara doğru mu akıcı oluyor bilemedim,sen bir oku da yorumuna göre devam edyim bari bu aralar bir tembellik var üstümde malesef.

tugbatugba dedi ki...

canım oku oku süpper...
bende bir günün başlarındayım evet banada sıkıcı geldi ama du bakalım ilerileri nasıl belki heyecanlanır...

Stil Direktoru dedi ki...

Aşkım Pegasus yayınları cidden iyidir bunu okumadım
evet dadan filmi izleme ama kitap daha güzel kuzu
bebiş ve sen iyisin demek şükürler olsun yavrum öperim kocaman

tugbatugba dedi ki...

tamam anacımmm ilk önce kitabı okuyalımm :))
bende snei öptüm anacımmm :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...