7 Eylül 2010 Salı

bayramda geldi

benim için haftanın son günü aa haftanın son günü cuma demeyin çalışanlar için ne zaman tatile başlanıyorsa o zaman haftanın son günüdür. çok yoruldum dinlenmek için çok büyük fırsat.Önümüzdeki pazartesiye kadar dinleneceğim inşaallah. arifeyide astık bugün kesin yogun bir gün olacak ama yarının tatil olması herşeye değer... evden çıkmayacağım ya sabah sabah oh bu benim için doyulmaz bir zevk şu aralar.

bu yıl maalesef iftar sofralarının resimleri bol bol çekilemedi. hatta hiçç çekilemedi. kendim de çok fazla davet vermedim şahşen sadece birkaç aile büyüğünü ağırladım. onlarıda tam ucu ucuna yatiştirdiğim için resimlerini koyamadım. geçen hafta sonu ablamlarda maalile iftardaydık. ablam bir sürü şeyler yapmıştı. ellerine kollarına sağlık ömrüne bereket Allah kabul etsin. Dünden beri misafir ağırlıyorum son misafirim bu akşam. yemekler pazardan yapıldı kimi dondurucuya girdi kimi buzdolabına. sahurdan ön hazırlık yapılıp işten gelirgelmez koştur koştur sıcak yemekler pişirildi. bugünde aynı şekilde olacak son iftarımı da yüzüme gözüme bulaştırmam umarım.

haa bu arada biz oğluşumla iyiyiz. 22. haftamıza girdik. sağlığımız sıhhatimiz çok şükür iyi. haftaya bir doktor randövimiz daha var detaylı ultrasana gireceğiz. sanırım artık yavaş yavaş eksik listesi yok yok ona ihtiyaç listesi deniliyor işte ondan hazırlamak lazım. yavaş yavaş oğluşumn çeyizini yapalım öyle değil mi?

artık hiç bir kıyafetim olmuyor. karımda iyice şişti. topkek reklemındaki müslüm gürsesin seslendirdiği kuş gibi oldum. bu geçen hafta sonu bir de fatih yapayım deidm hamilyim diye fatihten geri kalacak değilim yaa :) ama kalabalıktan hiç bir yere bakamadım. ihtiyaçlarımı alıp çıktım. bu arada hamile kıyafeti giymeye fitil olan ben uyusluk yapıp büyük beden elbiseleri küçültüyorum :) sanırım hamilelik kompleksim var :P ama onlarda nine şeyleri yapmasınlar canım ben genç güzel eskiden de olsa zayıf bir bayandım. ama waikiki nin hamile reyonunu beğendim gayet spor ve modern.

bayram tatlısı yapacağım hafif tetlılar yapmak en iyisi ama sizler neler yapacaksınız?

tugbatugba

3 yorum :

nehircce dedi ki...

Hayırlı bayramlar canım şimdiden..Ben bayramda yokum yengem bir tepsi baklava açmış onu yemeye gidiyorum :)) öpüyorum sizi..

Adsız dedi ki...

tuğba blogunun yenı hali güzel olmuş. takip ediyorum yazdıklarını okuyorum gizli gizli ilk defa bi ses vereyim dedim:) bende hamileyim 25. haftadayız erkek bebiş bekliyoruz bizde inş sağlıkla sıhhatle kucağımıza alır büyütürüz bebeklerimizi.
hamilekıyafetlerine bende acaip uyusum hatta bugun oturup ağladım sinirden benım beğendığım bana uymuyor bana uyanı ben beğenmıyorum:) hele bıde bayram kış gelsiiiiin...bebekler gelsin artık..... hayırlı bayramlar şimdiden ...hülya....

tugbatugba dedi ki...

nerhirce yiyi baklavaları amman çok fazla kilocuklar alma öptüm anacımmm

hülyacığım sessizde olasa insanın izleyicileri olması güzel birşey heleki insan sesisni duyurdugunu bir şekilde öğrenince. boşa çığlık atmıoyr diyor nsan.... bizde buhafta 22. haftamızı bitireceğiz inşaallah aramızda 3 hafta var. Rabbim hayırlısı ile hepimizin dogumunu nasip eğlesin. hayırlı bayramlar canım öpüyorum.... arada ses ver yahuu böyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...