9 Şubat 2012 Perşembe

bizden durumlar

buralarda kar yoğunluğu devam ediyor. kar çok soğuklar derken bir türlü dışarı çıkamadık... yani biz de durumlar ev hali... Harun emir çok şükür iyi...şu an bir dilim ton balığını lüpletmekle meşkul... görülmemiş şeydir yemek yemesi...
daha öne bahsettim mi bilmiyorum ama Harun Emiri yedirmekte çok zorlanıyorum... kaşığı kesinlikle reddediyor ki 4 aylıktan beri kendisi kaşıkla beslenir. kendisi yerse yiyor yemesse zorla ağzına veriyorum ama kıyamet kopuyor... neyse ki mama sandalyemiz var o olmasa ne yapardım bilmem bazı kimseler memnun olmadığını söylüyor amam ben gayet memnunum o olmasa heralde ben ve Harun Emir hiç yemek yiyemeyiz... mama sandalyemiz modhercare hizmetinden ve de kalitesinden de çok memnunuz Harun Emir istediği gibi kirletiyor döküp saçıyor hem rahat rahat kasılmadan yiyor hem de beni rahatsız etmiyor tabii yedikten sonra bir banyo faslımız yada kıyafet değişim faslımız oluyor ama amman yesin başka birşey istemiyorum... o olmadan yiyemiyoruz eğer annemlere veya kayınvalidemlere gittisek yandık sandalyesiz kıyamet kopuyor... velhasılı kelam arada kalmış düşünen hatunlara duyrulur çouğunuzun güzel yemek yemesi sofra adabını öğrenmesi ,gelişimi ve özgürlüğü için mama sandalyesi birebir. ki artık tüm restauranlarda ve alışveriş merkezlerinde bulunuyor kendileri... biz
tugbatugba

6 yorum :

yesilerik dedi ki...

Oyy cok yakisiklilmus masallah bizdr kvaldde ve annemde var bende yok biliyormusun mama sandalyesi dusun evi nasil otel gibi kullandigimizi:))

tugbatugba dedi ki...

:))))))

Trendsum dedi ki...

Güle güle kullanın hep fotodaki gibi mutlu olsun inş. :)

http://trendsum.blogspot.com/

tugbatugba dedi ki...

inşalllah teşekkür ederiz :)

çilekli süt dedi ki...

çocuk doğmadan bana mama sandalyesi aldıacaksın şimdi ama bak :))) şaka bi yana geçen günlerde mama sandalyesi almalıyım mutlaka diye aklımdan geçti kendi elleriyle yemek yiyen çocuklar daha sağlıklı oluyor ve obezlikten uzaklaşıyormuş çünkü.

tugbatugba dedi ki...

canım bizimkisi elle daha rahat yiyor mutlaka almalısın fakat duyduğuma göre bazı çocuklar oturmuyormuş umarım senınkş oturur biz 7 8 aylıktan beri kullanıyoruz hem oturmaısnı güzelleştirdi hem öz güvenini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...