15 Şubat 2012 Çarşamba

YENİ DİZİLERİM

yeni başladığım bir kaç dizi var vakit buldukça onları da izlemeye çalışıyorum. genelde yabancı dizileri izleme vakitlerim Harun Emiri sallarken uyuyana kadar ki vakit oluyor. Türk dizilerini de gününde kalk otur yarım yamalak Harun Emir ile izliyoruz işte ama olsun :)))
Michael Emelson için başladım aslında bu diziye lostta ki harika performansondan sonra bu dizininde harika olacağını düşündüm ve düşüncemde haklı çıktım. harka bir ajan ve gizem dizisi... ve bu yorumu ilk bölümünü izledikten sonra söyleyebiliyorum. bu yıl ik sezonu...

seksenler dizisi müthiş kadrosuyla bence salı akşamına damgasını vuran dizi oldu. eğlenceli ve ailecek izlenebilecek çok güzel bir dizi...
bu dizisin ise ilk 2 bölümünü izledim. bu yıl ilk sezonu... yıllar önce bir hemişirenin hatası ile çocukların karışmasını ve ailelerin bu duruma alışmasını ve hayatlarındaki değişimleri anlatıyor... ben beğendim...
işte gülse birsel ne demeli ki bu diziye söz bile söyleyemiyorum... izlerken gülmekten öldüğüm bir dizi özellikle orçun benim favorim erkek kardeşim devamlı taklitini yapması da bizi gülmekten kırıp geçiriyor... sadece Açılay karakterinden pek hoşlanmadım kadar...

tugbatugba

2 yorum :

essra dedi ki...

kesinlikle yalan dünya..

Pamuk Sekerim dedi ki...

Benim eşim de Orçun'un taklidini yapıyor, gülmekten ölüyorum:) Benim favorilerimse Orçun, Nurhayat ve Gülistan:))

Cuma akşamlarımız bu diziye rezerve:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...