28 Şubat 2012 Salı

sefamerve alışverişim ve yeni çantam

Bu aralar şöyle sereserpe alışveriş yapamıyorum ne gördüysem ve ihtiyacım varsa alıp çıkıyorum mağazalardan... yani uzun zamandır fatih falan yapamaıyorum ama alklımda şu mübarek havalar bir ısınsın atacağım kendimi fatih sokakalarına...

http://eymenli.blogspot.com gezerken alışveriş siteleri adlı yazısında sefamerve.com u keşvettim. dedim gün bugündür biraz stres atayım iki şal attım sepete ve 2 gün sonra kargo kapımdaydı.servislerini beğendim...
 bu da geçen Harun Emiri kayınvalideme emanet edip olimpa kaçamağında aldığım çanta... ben rengine bayıldım.. çok da kullanışlı sanırım bu yıl bu tarz çantalar moda.. ben pek görmüyorum ama çok gezen annem heryerde böyle çantalar olduğunu söylüyor bende  herkesin eline düşmeden hevesimi alayım dedim :))))
o alışverişten Oğluşuma bir yelek,
Mehmete bir hırka,
bana kotondan bir adet pantalon,
nt den bir adet kitap,
Harun Emire pepee dergisi alındı...
tugbatugba



6 yorum :

KelebekGibi dedi ki...

Güle güle kullan Tugbacim :)
Cantanin rengine bayildim ;)
Bende aynen epeydir alisveris yapmadim söyle gezine gezine, sanirim mevsimi bekliyor insan, ilkbahar gelsinde cikaralim acisini :P

Sevgiler

tugbatugba dedi ki...

ay evet yaaaaaaa :)))

essra dedi ki...

eşarpların çok güzelmiş..bende 3 tane ve topuz tokası aldım..toka çok güzel..eşarplarda...çantanda pek hoş ya...

tugbatugba dedi ki...

teşekkür ederim essracığım. sende aldıklarını güle güle kullan :))

Elif dedi ki...

güle güle kullan cicilerin çok güzelmiş :) sefamerve.com'u bende dün keşfettim 2 şalda ben aldım merakla bekliyorum kargomu :)

tugbatugba dedi ki...

güle güle kullan canım :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...