22 Şubat 2012 Çarşamba

hafta ve ben

günlerdir dogru düzgün oturmadım şu pcnin başına...
cuma akşmaından evden çıkışım c.tesi gecesine kadar evde olmayışım pazar zaten evin babası evde organize durumdayız derken pazartesi kahvaltı daveti ve salı evin temizliği vs vs çarşamba ettik günü haftayı da yarıladık...

haftayı özetlemeden bugün güne hızlı başladık oğluşum alınını kapıya çarptı ve alnını bir güzel yarmaktan son anda döndürdü... hemen acile yetiştirdik ki şükür dikişlik bir durum yokmuş... verilmiş ve vermemiz gereken sadaka varmış... çok şükür ucuz atlattık...

cuma akşamı doktora doğru çıktık, Harun emirin gerçek doktoru çapada öğretim üyesi olduğu için sadece medıcıne hastanesinde nöbetlere geliyor çocuğu ona göstermeden sanki birşeyer yarım mış gibi hissediyorum... bayağıdır ona göstermiyorduk bir kontrole gidelim dedik.. tabii acile nöbeti olunca yogun bakıma öncelik tanınıyor 2 saat muayne bekledik... neyse şükür oğluşum iyiymiş bogazında hafif kızarıklık varmış onuda sinomarinle gideriyoruz... dikkatli bir anne baba olarak daha dikkatli olacakmışız ek olarak...

o tarafa gitmişken anneme geçtik geceyi orada geçirdik ki yarın akraba hanımlar annemde toparlanacaktık...
c.tesi gününü gün ile geçirince eee çocuklarda hazır annemde olunca ablam eniştem ki kendisine enişte demem abi derim ben eşim ve kardeşim furkan ile ki kendisine de kız kardeş deriz saçlarından ötürü sinemaya gidelim dedik ama maalesef gece 12 den aşağıya boş salon bulamadık... yahu şu filmi (fetihten bahsediyorum) çok eleştirdiler ay görsem bir izlesem bende eleştireeğim... velhasılı kelam sinema işi olmayınca erkekler dedi 'eve dönelim' bayanlar dedi 'aaa hazır çıkmışız gezelim' zeyrekte karar kıldık... Zeyrekte biraz takıldıktan sonra (söylemesi ayıp iki fırt nargile çektikten sonra kaç yıl oldu 7 - 8 yıl oldu bu arada içmeyeli) hayde birde ortaköy yapalım derkennn saati ettik 2 eve geçiş 2,30... yatağı zor buldum :D

pazar evde yatış akşamı kayınvalidemlere yemek daveti geçişi, sabahına aynı yere kahvaltı davetine geçiş... ( biraz olimpa kaçamağı ve alışveriş ) ( heheh kahve falı baktırdım bu arada ki işim olmaz ama hayde bir baktıralım dedik çok yollarım varmış vera gezeekmişim :D ) salı evi derle topla anca bu güne geldik... 

herkes haftasından memnun muuu herkese iyi yarı haftalarrr
tugbatugba

6 yorum :

yesilerik dedi ki...

Cocuktan sonra zaman nasi geciyor insan hic anlamiyor harin emire cok grcmis olsun ucuz atlatmissiniz bi anlik dalginliga gelmiyor gozler hep uzerinde olmalk:(

hayat işte dedi ki...

cok gecmıs olsun o gorunmez kazaları cok ıyı bılırım allah esırgemıs tekrardan gecmıs olsun

nehircce dedi ki...

Canım amma yoğun geçmiş :) ben haftalar sonra daga rahat bir hafta geçiriyorum :) sevgile.r

tugbatugba dedi ki...

yeslerik sorma canım olaağı varsa göz önünde oluyor herşey...

hayat işte;çok sagol Rabbim kimseye göstermesin...

nehircce; evet hafta sonu biraz yogundu ama şimdi evde pinekleme durumu çıkacağım aslında ama oğluş gene hastalandı :(((

çilekli süt dedi ki...

kahve falı baktırmaaaa tuğbaaa :))) şakası bile günah bu fal işinin bacımm :((

Pamuk Sekerim dedi ki...

Gezmekle çoook iyi yapmışsınız, her zaman böyle fırsatlar bulunmuyor:) Fetih'e gelince... Ben izledim hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...