11 Şubat 2012 Cumartesi

Sinbo Servis

Sinbo'nun ürünleri hep beğenmişimdir. Özellikle ekmek yapma makinasını çok iyi bulmuşumdur. ( ekmek yapma makinam bayağı bir eskiydi servise gidince servistekiler biz bunun yerine size yenisini verelim bunu yapmak için yenisi kadar ücret ödemeniz gerek deyince ekmek yapma makinamdan feragat edip yenisini almak için beklemekteyim.) yeni bir su ısıtıcı aldım malum elektronik eşyalar şans ister özellikle bir seriye takıldın mı aman Allah'ım... işte ben sorunlu bir modele takıldım sanırım. modelim 2369 kettle aslında çok çok memnuum fakat düğmesinde sorun oluşuyor ve tık etmiyor devamlı kaynama yapıyor. mesela yenisi dün geldi bu 2. gidişi. bir daha bozulursa başka model isteyeceğim... - bahse gelecek olursam sinbo'nun servisi tam bana göre; -'aloooooo' derdim şuuu -tamam efendim hemen kargoyu yolluyoruz. kargo gelir kapıdan alır servistekiler bir güzel ilgilenir ve yenisi bir kaç gün içerisinde kapımdadır. böylelikle arada bir kettle yeniliyorum. velhasılı kelam bu modelden memnun değilim ama sinbodan hala ilgileri için memnunum :)) tugbatugba

4 yorum :

çilekli süt dedi ki...

canım aynı sinbodan mı bahsediyorsun ama benim kullandığım ve gördüğüm tüm sinbolar adi ötesi geldi bana :p

hele bi çay kahve makinesi vardı ki evlere şenlik kardeşim anneler günü hediyesi almış güya anneme ama elimizde kaldı daha kapağını açmaya kalkınca :)))

tugbatugba dedi ki...

elektronik işinde nasip var diyorum canım. kimi arzumu beğenir ama bende ne zaman arzum birşey alsam daha ilk kullanmama bozulur :)))

Sitare dedi ki...

bende sinbonun blenderı var.çok çok çooook memnunum.her zaman pahalıysa kalitelidir lafı doğru olmuyor.

tugbatugba dedi ki...

haklısın sitare... meyve sıkaağıda çok kaliteli motoruda gayet güçlü...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...